Internetes webáruházakon keresztüli vásárlás

Internetes webáruházakon keresztüli vásárlás

Napjainkban egyre népszerűbb az otthonról is kényelmesen megoldható internetes webáruházakon keresztüli vásárlás.

Az ily módon megvásárolt termékről gyakran csak utólag, az átvételt és a vételár megfizetését követően derül ki, hogy valamilyen hibával rendelkezik. Előfordulhat továbbá az is, hogy a neten kiválasztott áru a képen jobban tetszett, mint élőben. Felmerül a kérdés: mit lehet ilyenkor tenni?

Fontos tudnunk, hogy interneten keresztül történő vásárlás esetén főszabály szerint 14 napos elállási joggal rendelkezünk.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amennyiben nem tetszik a megvásárolt termék vagy valamilyen minőségi hibát észlelünk rajta, akkor az átvételt követő 14 napon belül minden következmény nélkül visszaküldhetjük azt a webáruháznak. A termék vételára és a korábban felszámolt kiszállítási díj ekkor maradéktalanul visszajár részünkre és az áru visszaküldésének a díján felül további költség nem terhel bennünket.

2018-06-27T06:09:41+00:00

Facebook